OK, kedže bysme sa vrátili do reálu, „sproste“ bysom sa jako nečlen opýtal
na vášku provízie…. Viem, že tým bysom debatu úplne zabil...
JZ

---------- Původní e-mail ----------
Od: niekt0 <nie...@hysteria.sk>
Komu: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion) <brmlab@brmlab.cz>
Datum: 13. 10. 2021 1:53:06
Předmět: Re: [Brmlab] futlab - priestory
"Zdar,

tu by som plodnu debatu s dovolenim trochu usekol.
Financne nam vydaj dalsich 16-19K mesacne momentalne zmysel nedava.

Tie mierne rypave otazky sa na teba trochu zosypali preto,
ze v brmlabe pred cistou demokraciou preferujeme aktokraticky
pristup. Teda v momente ked nieco navrhujem/kritizujem, musim byt
pripraveny to riesit lepsie, a to idealne ja osobne. Teda trochu taky
antipattern k "mali by sme...", "malo by sa", atd.

Kazdopadne, rozsirte prosim moznost medzi svojich znamych ktorych by ste
si vedla brmlabu radi predstavili, to som chcel povodne na zaciatku
poprosit.

n.
"