Zdravím ve spolek,
ve čtvrtek osmého prosince budu u vás pořádat ochutnávku cidrů spojenou s
prodejem. Rád bych vás všechny tímto pozval, formát je cca stejný jako minule,
více infa najdete zde

https://cidreriejara.com/wiki/Cider_flows_08122022

znáte-li další, kteřé by mohli mít zájem, dejte jim porsím vědět a pokud možno
se zapište ať mám trochu přehled o počtech návštěvníků.

Chtěl jsem se zeptat, zda by bylo možné být již případně ve středu odpoledne v
Brmlabu a během čtvrtka. Rád bych tam dělal na svých věcech, hlavně online,
dlouho jsem v hackerspace nebyl, tak bych si rád užil atmosféru.

Mějte se prima doufám, že se s většinou uvidím.
Z Kouta na Šumavě zdraví,
František