On Thu, Mar 11, 2004 at 07:31:28PM +0100, Jonas Druedahl Rask wrote: > Hej Medbryggere. > Jeg står og skal stikke min øl over i mit corneliusfad på > 19 liter. Hvor meget øl skal der i. Sagt på en anden måde: > Hvor meget luft skal der være i toppen af fadet?
Jeg plejer at fylde helt op til gas-ind roeret lige foer det roerer oellet. Men man kan praktisk talt have saa lidt i fadet som man vil, saa laenge man lufter ud med co2. Thomas
