Hej
Nej tør ekstrakt kan bruge på lige fod, som flydende ekstrakt.
MVH Christian Pagh
From: Hans Joergensen <[EMAIL PROTECTED]>
To: [email protected]
Subject: Re: [Brygforum] Tør ekstrakt kontra flydende ekstrakt
Date: Mon, 11 Oct 2004 23:54:59 +0200
On 11-Oct-2004, Christian Pagh wrote:
> Hvad er forummets holdning til tør ekstrakt kontra flydende ekstrakt?
> Jeg har prøvet både tør og flydende, og er kommet til den konklusion, at
> den flydende ekstrakt er bedst.
Er meningen med det tørre ekstrakt ikke også at man skal bruge det
til gærstartere, eller til at peppe et bryg op med lidt ekstra
sukker ? ;o)
Det er da sådan jeg har forstået det... og jeg bruger det kun til
startere.
// Hans
_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to
[EMAIL PROTECTED]
_________________________________________________________________
Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk/