Hej Christian

Jeg har ikke den store viden i den retning, så det jeg
videregav var kun mine sparsomme erfaringer fra mødet med 2
forskellige håndbryggede lagerøl. Men det lyder da
interessant, hvis man kan lave noget der "ligner" uden en
egentlig undergæring, det vil jeg overveje, når jeg skal i
gang med min Dark Ale. Ja jeg vil kalde den "Dark Ale", men
den må gerne lande i retning af en schwartzbier/ale klon.
Dvs. lidt mild stout med meget CO2 og estere fra undergær.
(Tror jeg nok) :)

Mvh.
Søren Hjortbøl
6000 Kolding

http://home1.stofanet.dk/soren.hjortbol/Index.htm




-- 
Internal Virus Database is out-of-date.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.296 / Virus Database: 265.6.9 - Release Date: 06-01-05



Besvar via email