Lars Christensen wrote:

Hej.

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til DM, jeg ikke kan finde svar på på brygforum. Når kvalifikationsrunden i dag er afsluttet kan man ved at deltage få sin bedømmelse med det samme. Når man ikke deltager. Hvor og hvornår får man så bedømmelserne at se? Bliver der lavet lister over hvilke øl der går videre, som bliver offentliggjort?

Åhhh jeg kan næsten heller ikke vente,

MVH
Kasper Malmberg


Besvar via email