Jeg har set nogle bryggerier har 5 liter engang fest fade med taphane som sælges i butikkerne.
Et par spørgsmål hertil????

Lund skriver at hans party fade er uden taphane, men findes de andre steder med taphane ????
Kun dem du selv har set i forretningerne. Jeg har selv en håndfuld af forretningsfadene, og sætter så en af Torbens bungs i.

Kan man efter karponere på disse  ????
Ja da.

Hvis man kan, ændre øllet sig ved at karponere på denne måde frem for flasker ???
Uha, det er et religiøst spørgsmål. Smager øl på dåse og flaske ens? Jeg vover det ene øje og siger at det er der vist ingen forskel på. :)

/Per 8700