Kære Brygforum

1.
Jeg har med stor interesse læst Jakob Vels' beskrivelse på haandbryg.dk vedr. "kanibaliseret" fustage. Jeg har en 50 liters, som jeg netop har skåret toppen af. Jeg agter at montere et par el-legemer som han beskriver. Jeg går ud fra det vil se ud som på det billede man kan se på

oz.craftbrewer.org/.../ Gear/JLovett/index.shtml

Jeg kunne desuden tænke mig at installere en falsk bund og en aftapningshane, til spargingen. Har du Jakob, eller andre overvejet det samme, og i givet fald hvordan? Vil der overhovedet være plads til bunden over el-legemerne?

2.

Hvis ikke dette kan lade sig gøre vil jeg lave en filtreringsbeholder af en plast-vinballon, som beskrevet på haandbryg.dk. Men jeg kan ikke umiddelbart finde en ballon med den form som tegningen viser (jeg har forsøgt på maltbazaren.dk og brygladen.dk). Kan nogen hjælpe her?

På forhånd tak, og højt skum

Hans Frydendall

København K.