On Sat, 22 Apr 2006, Mikkel K. L. Nielsen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Jeg er efterhånden ved at være træt af at kapsle
> flasker, og har efter en nogenlunde grundig research
> besluttet mig for at gå i gang med at gemme øl på
> minikegs (har droppet ideen om Cornelius og
> Carlsberg-fade indtil videre).
> Men da jeg godt kunne tænke mig at undgå for meget
> bundfald i mit "keg-premiere"-bryg, som skal bruges
> til en sommerfest med en masse deltagere uden kendskab
> til håndbryg (som jeg derfor hellere må lefle lidt for
> med en relativt standard-udseende øl), havde jeg tænkt
> mig at tvangskarbonere øllet i minikegs'ene. Mine
> spørgsmål er derfor følgende:

> [...]

Læs hvad jeg har skrevet i

http://lists.haandbryg.dk/pipermail/brygforum/2006-April/013264.html
http://lists.haandbryg.dk/pipermail/brygforum/2006-April/013256.html

...og spørg igen hvis du har flere spørgsmål

--
Jan Chrillesen <jan (at) chrillesen.dk> - Brygger i Brabrand (postnr 8220)
Håndbrygger i eller omkring Århus? Check http://www.8000bryg.dk/