Hej Poul

Jeg forstår godt, at du er rigtigt, rigtigt ærgerlig over, at din stout ikke
kommer med til DM, især da den sikkert ville have haft en fair chance som
vinder fra VM, men ud fra din egen beskrivelse mener jeg du selv har taget
nogle alvorlige risici, som gør at jeg nok mener du selv må tage ansvaret
for det der er sket.

Du har selv lavet en aftale med et indleveringssted, som har været venlige,
at tage i mod og samle sammen, men ellers ikke er involveret i DM!
Du har sendt den pr. post, hvilket man kraftigt frabeder sig!
Du har sendt den frem på den aller sidste dag, så hvis noget gik galt var
der ingen mulighed for at rette op på det!

Du må huske på, at dette arrangeres af frivillige, som bruger en h.....
masse tid på det (og meget andet) for vi andres skyld, og som derfor også
har sat nogle regler op for det, som gør det bare nogenlunde håndterbart for
dem. De regler har du, som jeg ser det, brudt! Det ville være rigtigt meget
smader ærgerligt for os alle sammen, hvis Dan og kompani syntes at det blev
for besværligt og nedlagde det hele, fordi nogle få mente de havde "krav" på
særbehandling.

Jeg har selv stået på hovedet for at flaske om til 33 cl. flasker, som jeg
ellers normalt ikke benytter og har flyttet møder for at kunne afleverer
øllet, sådan som det var ønsket, alt sammen i stor respekt for dem der gør
et enormt frivilligt ulønnet arbejde for dette DM.

Og jeg håber at alle andre deltagere ligeledes vil værdsætte det enorme
arbejde der gøres og følge de regler der er sat op, så vi fortsat kan have
et rigtigt godt DM til gavn og glæde for os alle.

/William, 3400