Det er lidt lige som smagen;

Brøckhouse's er ret hurtigt væk, mens Ølfabrikkens ligesom bliver hængende....
:-D

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Christian Scheffel [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 30. maj 2006 14:36
Til: Brygforum
Emne: Re: [Brygforum] Køb af flasker.

Dette kunne måske være en god lejlighed til at klage over at Ølfabrikkens
etiketlim ikke er håndbryggervenlig! Brøckhouse flasker skal ligge i vand
natten over så falder etiketten af selv. Ølfabrikken skal ligge et par dage og
have med skurebørsten. Det er så også det eneste der er galt med de øl, men nu
er det sagt :)