> Når jeg skal bruge en dåse køler jeg den ned til mellem 0 og 2 grader,
> hvorefter jeg tvangscarbonerer den efter øltype. Tapningen skal foregå
> gennem en ca. 1m lang bremseslange, men det er vist standard nu på Lunds
> 034,125.
Når du siger du tvangskarbonerer den, betyder det så at du pumper CO2 ind i
den så øllet bliver karboneret?

kan jeg så ikke bare prime øllen med noget sukker som jeg "normalt" gør? for
jeg har ikke råd til at købe det vilde udstyr til det.
(jeg har jo kun brygget en gang)  :-)

jeg har læst noget om at man så skal bruge mindre sukker, men får man så ikke
en halv flad øl?
(mange bruger druesukker, hvorfor?)

og så til hanen, kan jeg godt genbrbuge den hvis jeg åbner hanen i bunden? for
jeg regner med at den skal drikkes i morgen(fredag) og jeg har ikke købt andet
tappeudstyr endnu.