Jeg ved godt jeg skriver på en gammel tråd, men jeg har været på ferie J

Jeg har fået fat i en lille 5-7 L gæringsflaske, som jeg tænkte at lave diverse forsøg i.

Og så sad jeg og snakkede med min svoger (ham jeg skal brygge med) om at vi kunne prøve at putte den billige gær i den lille, og så se hvilken en vi bedst kunne lide.

Sjovt at du så lige har forsøgt det samme J

Men jeg tror stadigvæk vi vil prøve det, måske også tørhumle lidt.

Men har i nogen så nogen mening om hvilken af de 2 whitelabs gær jeg skal vælge?

Og så fisker jeg også lidt efter kommentarer på måden vi vil koge humlen med.

Vi skal brygge vores første all-greain bryg på næste søndag, så det skal nok blive sjovt

Thomas Johansen

2200