-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Jeppe Pedersen
Sendt: 15. december 2006 09:21
Til: brygforum@haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] Tørgær - gærstarter

Spørgsmål fra nybegynder (ikke brygget endnu):

Jeg har købt en "Tørret overgær SAFALE S-04 (English Ale) DCL-gær" men ved
ikke, om jeg skal lave en gærstarter til min IPA bryg. Nogle skriver at det
afhænger af gæren.

Så skal jeg lave en gærstarter eller er det ikke nødvendigt ?

Er der forskel på gærmængden der skal tilsættes, hvis man ikke laver
gærstarter ?

  _____

Alt i én. Få Yahoo! <http://dk.mail.yahoo.com>  Mail med adressekartotek,
kalender og notesblok.