  From: Per Nielsen
  To: brygforum@lists.haandbryg.dk
  Sent: Sunday, April 22, 2007 9:42 PM
  Subject: Re: SV: [Brygforum] Øltype

  Når vi nu er ved den akademiske diskussion omkring øltyper og navne på samme,
hvad er så forskellen på en bock og en dortmunder?

  Når jeg læser beskrivelserne skulle der angiveligt være en kraftigere
humlesmag i en dortmunder, men de eksemplarer jeg har smagt ligger meget tæt op
ad hinanden humlemæssigt. Man må formode at der kan være et ret stor overlap.

  /Per 8700