        Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Klaus
Ferslev Jensen
        Sendt: 29. maj 2007 14:38
        Til: [EMAIL PROTECTED]
        Emne: Fw: [Brygforum] temperatur-skabe?

        Hej Hans

        Jeg har brugt et gammelt køleskab som temperaturskab.
        Til at varme med har jeg en lampe stående i skabet og med en termostat
fra Brygladen er det nemt at styre:
http://53005.shop05.dandomain.dk/shop/elektronik-75c1.html
        Hvis det om sommeren er nødvedigt at køle, sætter jeg blot køleskabet
til termostaten og indstiller temperatuen. Den indbyggede temostat i køleskabet
skruer jeg blot helt ned.
        Dermed har jeg et billigt og velisoleret skab, som kan holde
temperaturen efter mit ønske.
        Man kan også bruge en kummefryser hvis man har behov for mere plads.

        Højt skum
        Klaus, 5450