-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af hof
Sendt: 3. juni 2007 13:15
Til: Brygforum@lists.haandbryg.dk
Cc: Brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] (uden tittel)

hej medbryggerer.
skal igang med at tørhumle for første gang, og jeg er lidt nervøs
for infiktion . er der nogen de har erfaring med at "bage" humlen ganske
kort ved 100-150c? vil det miste en masse aroma kontra ovehælde det med
kogenden vand? eller desinficer det ikke nok? bare en ide..
mv

Rene Hoffmann
#9220#