Hej bryggere
Jeg kom desværre ikke med sidste år til gær week-end i ålborg, men må sige at
jeg fortsat er meget opsat på at lære hvordan man opformere gær fra flasker
hvor man ikke har noget sediment. Er der nogen der kan henvise til en god
vejledning der også indeholder liste med udstyr der skal bruges? Eller er der
en erfaren person der kunne tænke sig at lave et crash course på et par timer
til haandbryggerne i København? Jeg lægger gerne lokaler til hvis der er en der
vil melde sig til at dele sin viden samt har udstyret?
mvh

Jens Bald
2300 S