www.michael-mondrup.dk

Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Bo Hermannsen
Sendt: Wednesday, February 13, 2008 2:49 PM
Til: [EMAIL PROTECTED]
Cc: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Re: [Brygforum] temperaturkredsløb

pris på relæ: 89,-

kasse: max 100 kr -

+ porto

er ved at finde en nøjagtigt pris på samme kasse som casper sønderby har
brugt

temp. måler kredsløb: 172,-

extra måler med 2 meter kabel: 187,-

+porto

de extra målere er bygget ind i alurør/dykrør.. skal have undersøgt med den
føler der følger med sættet også er i aluhus

mvh bo