LaC-Brew: www.larchris.dk

Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Henrik Bjerre
Sørensen
Sendt: 20. maj 2008 23:22
Til: Brygforum
Emne: [Brygforum] Vandbehandlings program

Hej kære medbryggere

Er der nogen der kan give mig et link til et program der kan beregne hvad
der skal tilsættes af salte for at lave noget godt vand til en gang hvedeøl?

Mit udgangspunkt er demineraliseret vand, som jeg for nylig har fået adgang
til.

Evt. erfaringer og tips er også velkomne.

Wheat Liberty.

http://www.haandbryg.dk/cgi-bin/beercalc.cgi?pick=BjerreBryg%20%2324%20Wheat
%20Liberty
<http://www.haandbryg.dk/cgi-bin/beercalc.cgi?pick=BjerreBryg%20%2324%20Whea
t%20Liberty&mine=on&sort=date&stylesort=0&numshow=50&namesearch=&brewersearc
h> &mine=on&sort=date&stylesort=0&numshow=50&namesearch=&brewersearch=

Jeg har prøvet at lave hvedeøl med mit eget vand, men det er alt for hårdt,
og selvom resultatet var drikkeligt, havde en del offflavors.

Mvh.

Henrik - Brønsholm Bryggers