Fra: Nielsen, Jakob [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 18. juni 2008 14:51
Til: Thomas Johansen; Christian Gram Larsen; Lars Christensen;
brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: SV: [Brygforum] Fællesbestilling af gasblus

Jeg er med på 2 stks af den firbenede model -så jeg er med på en fælleslevering
i Københavns-området. Hvad angår regulatorer, så mener jeg at der findes flere
typer: En lavtryks regulator (den almindelige man ser overalt i byggemarkeder)
samt en regulator som kører med højere tryk. Den er vist ikke beregnet til
indendørsbrug -men den giver meget, meget mere power/KW end den almindelige
godkendte. Er der nogen der har erfaringer?

mvh Jakob

Flintholm Bryghus, 2000 F

  _____