Fra: karsten hammer hansen [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 10. oktober 2008 08:13
Til: Carsten Berntsen Hyld (Privat); 'Michael Mondrup';
brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: RE: [Brygforum] Mæske i en grøntsagsbox ?

Men en cooler er noget andet. Det er en "fryseboks", gerne tøndeformet,
altså er man ikke i direkte forbindelse med styroporen..

mvh.
Karsten Hammer Hansen
Arkitekt, cand.arch

Karsten Hammer Hansen
Beringgårdsvej 61
2650 Hvidovre

> From: [EMAIL PROTECTED]
> To: [EMAIL PROTECTED]; brygforum@lists.haandbryg.dk
> Date: Fri, 10 Oct 2008 05:42:33 +0200
> Subject: Re: [Brygforum] Mæske i en grøntsagsbox ?
>
> Hej Michael,
>
> Umiddelbart syntes jeg at tanken er god, jeg ved at i US (Ikke fordi man
> skal tage alt hvad der sker og gøres i US for gode vare :)) er det faktisk
> én af de mest udbredte måder at brygge på.
>
> Faktisk er det den absolut billigste måde at lave en komplet hjemme
bryggeri
> på, og jeg ved at Northern Brewer faktisk fører komplette
hjemmebryggerier,
> hvor omdrejningspunktet er "Coolers".
>
> Er der ikke en brochure med der fortæller lidt om produktet? Hvis du laver
> en sådan test, og den altså ikke kan holde til de 80 grader risikerer du
at
> isoleringen krymper sig, lidt ligesom når du holder en flamme mod
flamingo.

> Carsten, Maltbazaren.dk

  _____

Get news, entertainment and everything you care about at Live.com. Check
<http://www.live.com/getstarted.aspx%20>  it out!