Hej Alle.

Jeg står på spring til at skal lave mit første bryg fra bunden.

Jeg mangler en chiller for at have alle delene til ”bryg-anlægget”. Jeg
ville i første omgang lave min egen af 10 meter blød kobber i stedet for at
købe en færdig lavet.

Nu sidder jeg og skal bestille varer fra lund og ser denne

010,007

 Chiller,
<http://www.beertools.dk/product_info.php?cPath=728&products_id=14244>
tyndvæget syrefast stål m/ slanger og 1/2" tilslutning

 DKK 395,00

Der er noget billigere end alle de andre jeg har set og jeg kan ikke lave en
i kobber for den pris, spørgsmålet er nu:

Virker denne her…? Kobber burde være det bedst ledende materiale til
varme/kulde, men er stål godt nok…?

Nogen der har denne model i brug..?

Håber på hjælp…

Kærlige pilsner