Fra: Christian Scheffel <cschef...@gmail.com>
Emne: Re: [Brygforum] Info om danske bryggerier med håndbryggerbaggrund på
Håndbryggerstanden til maj
Til: "Martin Okholm Pedersen" <martinokh...@gmail.com>
Cc: "Brygforum" <brygfo...@haandbryg.dk>, "Kristoffer Slottved"
<kslott...@yahoo.dk>
Dato: onsdag 14. januar 2009 19.43

Bryggerier startet af en investor der har hyret en brygger kan vel let
defineres som ikke rod i håndbryg. Fx. Indslev hvor ejeren ikke
brygger, men har ansat en tysk brygmester.

På Fyn er der Stensbogaard og Kerteminde.
Gundestrup er en investor der har ansat en håndbrygger.
Midtfyn, Indslev, Vestfyen (doh), Flakhaven, Ærø, Ørbæk og Refsvindinge er
ikke.

2009/1/14 Martin Okholm Pedersen <martinokh...@gmail.com>:
> Hej Kristoffer og Forum,
>
> Der har op til de sidste par festivals været en idé i spil om at
> håndbryggerstanden skulle lave en lille gimick som kunne visualisere
> overfor Alverden hvor mange danske bryggerier der har rod i håndbrygning.
> Så spørgsmålet er, om der er nogen der kan komplimentere listen?
>
> Kommer an på hvordan du definerer "at have rod i
håndbrygningen" (ikke