Hej Medbryggere

Jeg har en Amerikansk Hvede, jeg skal have tappet i dag, men er stødt ind i
et mindre problem.

Da jeg åbnede for låget, lå der 2 små hvide klumper i toppen og "svømmede"
rundt.
Jeg fjernede dem (de var samlet set på str. med en lille negl)
Jeg tog dem, og kunne se det var svamp... :-(

Mit spørgsmål er, vil Heikki kunne gå ind og sige "it will be beer anyway"?
Eller skal det smides i kloakken?
Smagen er meget sød/bitter (ikke velsmagende)

1. fermentering 14 dage
2. fermentering 3 uger

Jeg har tilsat min sukkerblanding, for en sikkerhedsskyld (den var jo
allerede lavet)

Kan den reddes?

/Thony