Rasmus, de tegninger du har lavet, ser bare rigtig prof ud ! Det kribler
godt nok i fingrene for at lave noget sådan - men min SP mølle virker
faktisk glimrende til mit behov. (Storm P)

Jeg har dog spekuleret en del over hvorfor valserne skal være 15 cm
brede. Min egen mølle er kun effektiv over ca 5 cm, og ja den kører i et
anstændigt tempo ? men hvad gør det ? bare den tygger kornet stille og
roligt igennem.

Med den noget underdimensionerede motor tygger den de gode malte igennem
med ca. 12-15 kg /timen.

Pilsnermalten er tilsyneladende lidt mere glat, for her tager det 20 min
for 3,5 kg. Få truket lidt på smilebåndet her:

http://www.winemanager.com/slarsen/Beer/Udstyr/Maltmolle/Maltmolle.htm
[http://www.winemanager.com/slarsen/Beer/Udstyr/Maltmolle/Maltmolle.htm]

Jeg har haft mange sjove timer med designet?. 7 timer for valsen ? 2
timer for træk på begge valser ? 3 timer for tragten + 20 timer på nettet

MVH Søren Larsen