Der er formentlig bare tale om en gammel, træt, træls og doven gær der ikke
gider mere.

Jeg ved ikke hvilken type gær der kommer med sådan et kit, men har du lavet har
du lavet gærstarter, eller rehydreret gæren?

Jeg tror godt du kan flaske øllet, men jeg ville nok prøve at lave en
gærstarter med en frisk gær, og se om ikke du kan få den gæret lidt længere
ned. 1025 er trods alt en ret sød IPA.

Tag en smagsprøve og se om du synes det er drikkeligt nu.

-Christian

--
mvh

Christian Jul Jensen