Hvad er holdbarheden når man først er begyndt at tappe fra corneliusfadet.?

Den 14/12/2010 18.22 skrev "Henrik Helms Madsen" <kak...@roendes.net>:

Hej bryggere.

Hop på Cornelius vognen med det samme!

Jeg har et festfad anlæg men er kørt godt træt med det. Synes faktisk det
så er nemmere med flasker når det er sat i system med at rengøre flasken
med det samme efter brug. Jeg vil hel sikkert lave et cornelius anlæg på
et tidspunkt når jeg har tiden til det. Man kan lave nogle ret flotte
setup med sådan et anlæg. Tjek evt. bladet Brew Your Own der er tit nogle
fede hjemmebyggede anlæg som man kommer til at misunde.

hilsen Henrik 8410