Du skal føret kommer tørhumlen i når primærgæring er slut. Hvis du
stikker om skal du komme humlen i efter den er omstukket.
Lad humlen være i 10-14 dage, hvis du vil have kraftigere humle aroma
så kom en ny potion humle i der efter. Men hvis humlen ligger i for
længe giver et en ikke så god smag, så maks 14 dage i øllet.

Jeg plejer at komme humlen i humlesok og veje den ned med vaskede og
skoldede glaskugler. Der skal MEGET til at trække det ned, så vær ikke
fedtet med dem. Jeg binder også en snor i humleposen så jeg let kan
trække posen op.

/Thomas