Fra: Christian Scheffel <cschef...@gmail.com>
Emne: Re: [Brygforum] Indkøbsmuligheder i Bruxelles
Til: o...@cdmif.dk
Cc: brygforum@lists.haandbryg.dk
Dato: onsdag 9. februar 2011 21.38

Der ligger en håndfuld ølbutikker med kæmpe udvalg lige omkring Grand Place. De
er turistede både i udvalg (kæmpe stort, fra hele Belgien) og desværre også til
dels i pris. Men min klare favorit er Delices et Caprices
http://www.ratebeer.com/Place/empty/brussels/delices-et-caprices/4665.htm

Lidt mindre, meget hyggeligere. Der er øl på køl og et bord i hjørnet hvis man
er til den slags. Og betjeningen er på oxfordengelsk med svag schweizisk
accent, i modsætning til den mere tvivlsomme franske betjening de andre steder.

Jeg har ikke været til Bruxelles i bil så hvis vi taler kassevis af
klassikerne, så er det en anden der må svare.