---------- Videresendt besked ----------
Fra: "Klaus Skou Mortensen" <humled...@gmail.com>
Dato: 30/06/2011 19.53
Emne: Re: [Brygforum] Øl labels, -etiketter
Til: "Nicolaj Stentved" <nicolaj.stent...@webspeed.dk>

Hejsa jeg har da også lige spørgsmål til emnet, hvad printer i ud på og
printer med? Det vel meget rart med sådan en laserprinter? Altså kort sagt
hvor finder man udstyret til billige penge hvis man kun bruger det til
etiketter(når vi snakker farve)?

Håndbrygget Øl
Klaus

Den 30/06/2011 16.30 skrev "Nicolaj Stentved" <nicolaj.stent...@webspeed.dk