Fra: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] På vegne af Tobias Kiil
Pedersen
Sendt: 11. august 2011 14:16
Til: Brygforum
Emne: [Brygforum] Firkantede øletiketter

Hej Alle

Vi har tidligere diskuteret øletiketter og nu bringer jeg emnet på banen
igen.

Der er tidlige i denne tråd nogle fine eksempler på etiketter, men jeg
savner en firkantet etiket som f.eks. den som sidder på willemoes 0,5 liter
flaskerne. Det jeg savner er pladsen til "ølbeskrivelse" og
råvarefortegnelse.

Er der nogen som ligger inde med en skabelon til en sådan??

Højt skum

Tobias

Kiilhaandbryg