En alm. limstift virker perfekt, og etiketten kan nemt fjernes efter et
øjeblik i varmt vand.

/Andreas

Fra: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] På vegne af Morten Haugaard
Boldsen
Sendt: 12. november 2011 09:12
Til: Brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: Re: [Brygforum] Etiketter

Jeg sætter mine papiretiketter på med mælk, men har haft nogle problemer med
at nogle af dem krøller eller falder af igen, når de tørrer. Jeg er nu gået
fra 80g til 100g papir, og det gør en verden til forskel og er meget lettere
at arbejde med. Kan anbefales herfra.

Med venlig hilsen

Morten H. Boldsen