Fra: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] På vegne af Simon Jespersen
Sendt: 20. november 2011 21:24
Til: brygforum
Emne: [Brygforum] Mit første all grain bryg flaskning

Så blev det dagen hvor jeg kunne "høste" af mit første rigtige bryg fra
bunden. Det er en IPA jeg ender på 8.1 % jeg omstak den efter 10 dage og lod
den stå yderligere 4 dage. I forbindelse med flaskningen idag smagte jeg på
den, og den smager allerede rigtig godt. Tror ikke jeg kan vente 6-8 uger
med at smage igen selvom jeg nok burde lade den stå.

Et lille spørgsmål.
Nu den er flasket og skal karbonere skal den stå ved stue temp eller skal
den bare stilles et køligt sted med det samme ?

Hilsen
Simon

-----
Ingen virus fundet i denne meddelelse.