From: Katrine Gislinge
Sent: Thursday, December 22, 2011 3:57 PM
To: brygfo...@haandbryg.dk
Subject: [Brygforum] tvangskarbonering af king keg

Hej, står med 20 liter god øl som det desværre viser sig er blevet
underkarboneret, - så nu tænker jeg, da jeg gerne vil drikke det juleaften, om
jeg kan nå at tvangskarbonerer det på en eller anden måde, - jeg har en stor
sodastreamsagtig patron (som jeg dog aldrig har tilsat king keggen før) og så
har jeg de små co2 patroner der skal sidde i en lille plastik holder, - det kan
jeg i øvrigt ikke få til at virke, - det er som om holderen er lidt for stor
til patronen, - nå…

Kan jeg tvangskarbonere øllet i kingkeggen?

Kh

Kasper