Thisted bryghus laver en (eller lavede) Porseguld, som jeg synes er en god øl
:-) Så Porse kan bestemt smage godt i øl i begrænset mængde. Forsøgte mig for
over 10 år siden selv med porse i, kan ikke huske mængden men det blev voldsomt
overdoseret og faktsik udrikkeligt.

Mvh. Klaus

On Tue, 10 Apr 2012 15:05:17 +0200, Richard Brinch Hansen wrote