Hej forum

Jeg har købt denne plate chiller fra dudadiesel og brugt den en gang. Wow......det var simpelthen så nemt, og jeg kølede 25 l til 20*c på 5 min. Dog har jeg et problem med fitting til "garden hose water in" (øvers til højre - den sidder løst). Jeg kan ikke finde en fitting som er passer til denne. Jeg måtte derfor ud i at kombinere flere stk. for at få haveslangen passet til. Dette resulterede i, at det lækkede og var grimt. Jeg vil derfor håbe, at der er en, som kan henvise til det "rigtige" stykke fitting.
Mvh Marianneh