Dear Martin,
Selamat bergabung ya.
Tapi... harap yang sabar, welas asih.. ;)
Jangan kaget atau emosi kalau membaca posting2 yang tiba2 ngamuk2 atau
mengutuk-kutuk sesuatu/organisasi tertentu, bahkan SARA tertentu.
Maklum, dendam terpendam selama berpuluh tahun di bawah opresi rupanya
belum tersembuhkan... masih banyak yang 'very very pissed off' dan
mudah menyalak...

--- In budaya_tionghua@yahoogroups.com, "martinm2d2000"