Merhaba Caml-list,

Fotoğraflarımı, videolarımı ve etkinliklerimi paylaşabildiğim bir Facebook
profili oluşturdum ve profilimi görebilmen için seni arkadaşım olarak eklemek
istiyorum. Önce, Facebook'a katılman gerekiyor! Katıldıktan sonra sen de kendi
profilini oluşturabilirsin.

Teşekkürler,
Eray

Facebook'a kaydolmak için aşağıdaki bağlantıya tıkla:
http://www.facebook.com/p.php?i=709475758&k=36LX52P54T6E4CMCTD442USTZUGJ66Y&r

Zaten bir hesabınız var? hesabınıza bu e-posta adresi ekleyin:
http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=caml-list%40yquem.inria.fr&c=3a83e146786e0aad93e3d16fa94e2d77