Voldria posar en el vostre coneixement el que m'ha passat ja dues vegades en
el Supermercat "Suma" del carrer Lluis Llibre.

Un dia, estava buscant un producte per les prestatgeries, i digueu-me
maniàtic, sempre miro la data de caducitat. Vaig trobar un envàs que feia
prop d'un mes que estava caducat. Vaig agafar-ne un de bò i al pagar a
caixa, vaig avisar que a la prestatgeria hi havia producte caducat.

Aquest migdia he tornat a comprar el mateix producte, i avui només n'he
trobat dos de bons, i la resta caducats. Alguns havien caducat el 28 de
desembre (a no ser que es tractés d'una innocentada) i d'altres havien
caducat el 15 de gener.

Lògicament he tornat a avisar. Ara que no sé si vist l'èxit de la primera
vegada, ho hauran revisat o no.

Per tant, si aneu a aquest supermercat, vigileu les dates de caducitat!!

--
Josep Duran
[EMAIL PROTECTED]