Bon dia,

Em sembla terrible constatar que encara hi ha gent amb tanta mala
educació com per enviar missatges anònims a la llista. Dit això, jo em
demano: després de que una persona hagi exercit un càrrec públic ja no
pot tornar a treballar dins del seu municipi sense convertir-se en
sospitós d'haver-ho aconsseguit de manera irregular?

Salut i paciència!
Imma Mussarra i Roca <[EMAIL PROTECTED]>
http://www.cardedeublogs.com/blog/4
Biblioteca dels IES de Cardedeu

En/na Digital Cardedeu ha escrit: