En confiança companys, per aquesta piscina (ambdues) no calia esperar 20
anys, que és el temps que recordo se'n parla; en especial cada quatre
anys als programes electorals. Però jo ja he manifestat la meva opinió i
cada dia que passa n'estic més convençut: la Diputació escriu el guió i
l'Ajuntament l'executa. Tan en urbanisme, edificant tot lo edificable,
amb camp de golf inclòs, com en esport amb la piscina, el gimnàs, el
camp de futbol, o en cultura, amb un centre cultural escanyolit, amb una
escola de música d'àmbit absolutament local i portant exposicions a un
itinerants a un Museu que funciona com si fos el vestíbul d'una sala
d'exposicions, amb una biblioteca petita per a una població de 16000
habitants, etc.
En general, tal com jo ho veig, la política municipal està gestionada
amb mol de treball, bona fe i honestedat, però amb una visió molt curta
d'un futur possible per a Cardedeu. El consol que em queda - i n'estic
bastant convençut - és que la oposició actual encara ho faria pitjor.

Ricard Díaz