Bon dia,
Aprofitant els avantatges d'una llista com aquesta, voldria saber si algú
coneix algú que vagi a la Roca Company Stores a treballar en un horari
similar de 10h a 15h per compartir medi de transport. La meva filla no té
transport però compartiria despeses amb algú que hi anés més o menys en
aquest horari.
Si sabeu d'algú us estaria molt agraïda que m'ho diguessiu, tant per e-mail
com al telèfon a baix indicat.
Gràcies anticipades i fins ben aviat,
Ah! aprofito el missatge per dir-vos que ja s'ha repartit el NAS en format
paper, el trobareu als nostres punts de distribució habituals: Cicles Ruaix,
Quiosc del Centre, Nou Quiosc i Papers, les adreces les trobareu a la web:
www.ullalull.com/nasdistribució.htm
Salut!
--
Núria Aymerich