Hola
Dissabte es va celebrar la ja mítica trentició,personalment  en vaig gaudir
d'allò més i felicito efusivament a tots els agraciats així com els
organitzadors, tot esperant que l'any vinent se segueixi celebrant!!!! he
publicat alguna foto de les poques que vaig poder fer amb el mòvil, agrairia
molt si algú m'¡en pot enviar de millors, també si es possible voldria un cd
amb les fotos que es van visionar

MOLTES GRÀCIES PER ENDAVANT

Robert   http://spaces.msn.com/members/robertweb/
Mail alternatiu : [EMAIL PROTECTED]

Per més llarga que sigui la tempesta al final sempre llueix el sol entre els
nuvols.