Benvolguda Nuria i llistaires en general.
Al meu modestíssim entendre i corretgiu-me si us plau si m'equivoco.
La preocupació d'aquesta i d'altres empreses, per cert en algun càs
properament afincades a la nostra vila,i ja actualment presents al poligon
Ramasar de Granollers, fora d'agrahir, si no hi tinguessin res a pelar,però
en aquest càs podriem entrar en un acalorat fòrum del tipus(el forat d'ozó
existeix? ,creix? l'escalfament mundial segueix cicles ja repetits
prehistóricament??...) que segurament no ens duria enlloc.
Per tant al meu parer permeteu que dubti del seu alarmisme,doncs entre
altres coses si tan nociva fós l'aigua que arriva a les nostres aixetes no
haguessin proliferat ja les infeccions i malalties???.
  El que no negaré però es que els sistemes de descalsificació si son
beneficiosos en gran mesura,(rentadores, pell, cabells.....).
Queda clar doncs que tot plegat es tracta d'una guerra entre marques que se
serveix potser del desconeixement dels usuaris de la naturlesa d'un be tan
preuat,tansols l'aigua destilada "ès pura"i si fós d'aquest tipus la que
arrivés a les nostres cases no ens aportaria les sals i minerals que el
nostre còs també necessita.

Robert   Mail alternatiu : [EMAIL PROTECTED]

Per més llarga que sigui la tempesta al final sempre llueix el sol entre els
nuvols.