Fa força temps que vaig fer una pregunta, que va quedar sense resposta,
sobre un tema semblant al que esteu discutint ara. Si m'ho permeteu en
faré l'adaptació a la situació que ara ens preocupa:

Algú ha fet la suma de víctimes (civils i militars) que s'han produït
els últims
trenta dies a un i altre bàndol?

És greu la difusió d'informació falsa.

És innocent la falta de tractament acurat de la informació verídica? ?
És innocent Ignorar les dades que no ens agraden? ?

Cordialment

--
     Joaquim Padró i Vendrell
     [EMAIL PROTECTED]