M'ha arribat la informació que transcrit tot seguit.

No és completa. De la meva pregunta d'ahir només dona dades referents a
un dels bandols.
També es deu poder creure que les dades són manipulades...

Cordialment! Joaquim

A Intermón Oxfam donem suport a les víctimes innocents del conflicte

Al Líban, després de setmanes d’intensos bombardejos per part de les
tropes israelianes, unes *900.000 persones* *s’han vist obligades a
abandonar les seves cases*. Unes 175.000 es troben refugiades en
centres, i unes 200.000 han fugit del país. La resta estan acollides per
altres famílies, en una situació que començarà a ser insostenible si
continuen els atacs.

L’agreujament de la crisis fa que Oxfam Internacional estigui doblant
els preparatius per augmentar l’ajuda humanitària quan les condicions de
seguretat ho facin possible.

Fins ara, Oxfam Internacional, *Intermón Oxfam* a Espanya, *està
proporcionant ajuda humanitària* –principalment menjar, medecines i béns
de primera necessitat– a unes 6.500 persones a través d’organitzacions
locals amb què treballàvem abans de l’inici d’aquest conflicte. A més, a
més, hi ha a Beirut un equip de vuit persones que començarà aquesta
setmana a *subministrar aigua potable* i a *instal·lar equips sanitaris*
a les escoles, edificis i centres públics que acullen desplaçats pel
conflicte.

Més informació
<http://www.intermonoxfam.org/page.asp?id=2564&idioma=2&cap=ED0608-EMLG-LIBAN-paginfo>

--