En Ricard opinava:

" La obligatorietat de portar casc el conductor d’una moto, el que em
sembla correcte per l’acompanyant, coarta la llibertat individual i
afavoreix les companyes d’assegurances. Encara que resulti més car si et
mors d’accident que si sols en quedes fotut, cadascú hauria de ser
lliure de escollir entre matar-se o quedar tetraplegic."

Ricard , davant d´aquestes brutals disjuntives  que planteges, realment
no creus que la societat
via normes i lleis no ha de protegir , inclús de si mateixos , a
aquelles persones que porten dins el
esquema mental la llavor de l´autodestrucció?

Realment creus que en un país com al nostre, capdavanter mundial  en
morts i ferits de transit , ens
podem continuar mirant el melic amb "filosofies" i no intentar
estrènyer  la sagnant xifra d´accidentats ?

No han hagut suficients campanyes per intentar "convèncer" al personal ?
No estem prou "convençuts" com a conductors que  hem de deixar passar
als peatons  en un pas de vianants ?
Que no podem córrer tant en carrers i carreteres?
Tampoc  entenem que podem esclafar al nostre fill  si  no  el  tenim
ben posat al cotxe ?

Ricard , sense ànim - ni ganes-  d´entrar en polèmica t´haig de dir que
no estic en absolut d´acord
amb això que has estat plantejant tot i tornant de vacances.

Molta, molta  salut
Carles Guinart

En/na Ricard ha escrit: