Lluís,

em sembla una mica injust posar en Ricard en la posició de raonador
sense tòpics, i a d'altres en la posició d'aferrats a tòpics, sense
trascendir les idees en què estem instal·lats.

Jo precisament m'he sentit així en relació amb en Ricard, amb el qual
intentava expressar una opinió, provava de fer-me entendre i volia que
debatís sobre el que li proposava, però he trobat la seva reacció
instal·lada en les seves idees, sense moure's un pam, sense obrir-se
al que li proposava, aferrat a tòpics i tancant-se en banda,
tractant-me a mi i a altres de gent amb opinió poc formada i il·lusos.

Sí que em sap greu tot plegat.

Joan Ramon Patón

El 07/06/07, Lluís Planes <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: