Amb tots els respectes em sembla que aquests de ICV han perdut la onda i el
sentit del ridicul.Aquesta proclama de fer una mena de front popular
d´esquerres a
Cardedeu s´adiu poc amb els esquemas politics del segleXXI i fa molta fortor a
por
de quedar marginats i ensensa poder despres de tenir la brillant regiduria de
comunicacio.Aquest carregar les responsabilitats sobre els altres i concretar
dia i hora perque es decideixin em fa recordar que varen ser els avanpasats
d´aquets
els que en el seu dia es varen carregar al POUM i a l´Andreu Nin  perque Moscou
n´acceptaba que a Catalunya s´estigues gestant una revolucio millor que la seva
propia.
Francesc Company.